Miłość do siebie jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek – odkryj nową kolekcję Loving Yourself is the Greatest Revolution marki answear.LAB

Self-love ma ogromną siłę. Samoakceptacja siebie, okazywanie sobie szacunku pozwala nam przenosić góry i tworzyć lepszy świat. Polska marka answear.LAB prezentuje nową kapsułową kolekcję, którą ubrała w hasło Loving Yourself is the Greatest Revolution. Nawiązuje do naszej wewnętrznej drogi do pokochania i zrozumienia siebie, radzenia sobie z emocjami oraz noszenia z dumą wyjątkowego potencjału.

Samoakceptacja to nie egoizm – to bycie świadomym człowiekiem, który w pełni siebie akceptuje i zaraża miłością również innych. Z myślą o filozofii self-love powstała kolekcja Loving Yourself is the Greatest Revolution. W nowej linii kapsułowej pojawiły się ubrania i dodatki łączące czerń z głębokimi odcieniami kobaltu, butelkowej zieleni i fioletu.

Kolekcja to przede wszystkim zdecydowane kroje, fantazyjne printy i przyciągające uwagę detale.Satynowe sploty i miękkie, lejące się tkaniny, z których uszyto sukienki i bluzki kontrastują ze skórzanymi kamizelkami, kurtkami i spodniami, symbolizując siłę i charakter.  Nie brakuje tu także asymetrycznych wycięć: na plecach, ramionach, tułowiu, które są ukłonem w stronę aktualnych trendów, a jednocześnie pozwalają wyrażać siebie na własnych zasadach.

– Każda kapsułowa linia, którą wypuszczamy z answear.LAB to nowa, inspirująca historia. Tym razem idea kolekcji skupia się na filozofii „self-love”. Wierzymy, że aby kochać świat, życie, innych ludzi,  trzeba najpierw w pełni kochać i zaakceptować siebie. To wtedy emanujemy najbardziej pozytywną energią. Taka myśl przyświecała nam, kiedy tworzyliśmy nową kolekcję Loving Yourself is the Greatest Revolution – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB. 

Kolekcja dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/m/answear-lab/

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

0

Udostępnij:

Polecane artykuły

III Forum Kobiet – więcej niż konferencja!

Solidna porcja rzetelnej wiedzy podanej w przystępny sposób, sprzyjające rozwojowi panele dyskusyjne, fantastyczna, pełna wsparcia atmosfera – tak w wielkim skrócie można opisać wyjątkową, trzecią

Sport może wspomagać walkę z bezsennością

Osoby regularnie podejmujące aktywność fizyczną dużo lepiej śpią – wynika z wieloletniej analizy przeprowadzonej przez naukowców z Uniwersytetu w Reykjaviku. Typ i stopień trudności ćwiczeń nie mają takiego znaczenia jak właśnie

Send Us A Message