Piąty rok z rzędu marka Nu Skin® uznana światowym numerem jeden w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody

Firma Nu Skin®, globalny lider innowacyjnych produktów do pielęgnacji urody i wellness, już piąty rok z rzędu została uznana przez Euromonitor International Ltd. za najlepszą na świecie markę, która oferuje urządzenia do pielęgnacji urody. Euromonitor jest agencją, która przygotowuje jedne z najbardziej kompleksowych analiz rynkowych, uwzględniając także branżę rozwiązań do pielęgnacji skóry.

Nasze innowacyjne podejście do prężnie rozwijającego się sektora urządzeń do pielęgnacji urody w domowym zaciszu polega na oferowaniu systemowych rozwiązań, które łączą w sobie bazujące na osiągnięciach nauki produkty kosmetyczne i urządzenia do pielęgnacji urody – stwierdza Ryan Napierski, dyrektor firmy. Jesteśmy przekonani, że kierowanie się ściśle kontekstem naukowym przy opracowywaniu urządzeń i pozyskiwaniu składników do naszych produktów, stanowi wyjątkowy atut naszej firmy, którego inne marki urodowe nie są w stanie łatwo skopiować ani powielić. Nieustannie wzmacniamy własną pozycję jako lidera branży, poprzez wprowadzanie na rynek nowych urządzeń i realizację kluczowych planów, które obejmują urządzenia z połączeniem do sieci dla jeszcze lepszej personalizacji wrażeń użytkownika. W miarę jak klienci na własnej skórze doświadczają zalet wynikających ze stosowania naszych urządzeń pielęgnacyjnych, otwieramy przed nimi możliwość stałego korzystania z obecnych rozwiązań, a w przyszłości dostęp do szerokiego wachlarza opcji personalizacji pielęgnacji skóry – dodaje Napierski.

Device,Boost,ageLOC,Activating,Serum

Firma Nu Skin® posiada w swojej ofercie innowacyjne, uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody, wśród których najnowszym jest system ageLOC® Boost, oparty na unikalnej technologii mikroprądów pulsacyjnych, które pozwalają przywrócić skórze jej naturalny blask. Pozostałe systemy urządzeń od Nu Skin® to: ageLOC® Galvanic Spa, ageLOC® Body Spa, ageLOC® LumiSpa oraz ageLOC® LumiSpa Accent, dzięki którym konsumenci mogą korzystać z pielęgnacji skóry ukierunkowanej na poszczególne aspekty, tj.: gładkość, oczyszczenie, ujędrnienie, nawilżenie czy zmniejszona widoczność zmarszczek i bruzd.

* Źródło danych: Euromonitor – https://www.euromonitor.com/nu-skin-claims      

O Nu Skin®

Firma powstała ponad 35 lat temu i od tego czasu specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji innowacyjnych produktów konsumenckich obejmujących zaawansowane linie produktów premium do pielęgnacji urody i rozwiązania z kategorii wellness. Nu Skin® korzysta z wieloletnich osiągnięć nauki w zakresie zarówno pielęgnacji skóry i żywienia, nieustannie tworząc innowacyjne produkty różnych linii, np. produkty Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, suplementy żywieniowe Pharmanex® czy najnowsza linia rozwiązań przeciwstarzeniowych ageLOC®. Linia ageLOC® zyskała wielkie uznanie na całym świecie, dzięki skuteczności takich produktów jak system ageLOC® LumiSpa do pielęgnacji skóry, który znakomicie ją oczyszcza i wygładza, urządzenia ageLOC® Galvanic i ageLOC® Body Spa.

Firma Nu Skin® prowadzi sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem globalnej sieci liderów sprzedaży w Azji, obu Amerykach, Europie, Afryce i w rejonie Pacyfiku. Nu Skin® jest wieloletnim członkiem stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej w wielu krajach i przestrzega rynkowych zaleceń konsumenckich, które chronią i wspierają osoby sprzedające i nabywające jej produkty metodą sprzedaży bezpośredniej. Nu Skin International to spółka zależna w całości posiadana przez NSE, Inc., której akcje znajdują się w obrocie na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych (NYSE: NUS).

Więcej informacji o firmie można uzyskać na stronie: www.nuskin.com.

1+

Udostępnij:

Polecane artykuły

Send Us A Message