Jesień w odzieży medycznej będzie należała do firmy MEDORA

Moda w medycynie, to hasło  które kiedy ktoś słyszał myślał – że to jakiś żart. Jak dotąd żadna inna firma w Polsce nie spojrzała na lekarza od tej strony. Kitel to był zawsze po prostu kitel – służbowy uniform i najczęściej w białym kolorze.  Dzięki pewnej fantazji i odwadze biznesowej Pani Prezes Ewy Małgorzaty Wiertelak, po blisko 15 latach ta odzież stała się częścią modowego rynku.

MEDORA jest dziś  liderem w projektowaniu zmian w podejściu do odzieży medycznej. Obecnie lekarze chcą wyglądać modnie, dlatego że  w trakcie dyżurów, w trakcie przyjmowania pacjentów to ich jedyny ubiór. Każdy z nich  w swojej pracy może wyrazić siebie za pomocą marynarki, apaszki czy spódnicy. Lekarze dotychczas nie mogli, bo byli w białych fartuchach. Od kilku lat istnieje już taka możliwość. Mogą mieć bluzę w dowolnym kolorze nawet z guzikami Svarowskiego.

Nowością jest szybki i skuteczny pomiar sylwetki celem uszycia odzieży ochronnej na miarę. W branży produkującej odzież medyczna specjaliści od IT pracują nad udoskonaleniem technologii skanera do skanowania sylwetki, który pozwoli zebrać ponad 200 000 punktów na ciele danej osoby w ciągu kilku sekund. Zebrane pomiary są wprowadzane do specjalnego algorytmu w celu stworzenia oferty dopasowanej do sylwetki. Na bazie takiego pomiaru przygotowywane są konstrukcje, a następnie wdrażane do produkcji.

Aby być bardziej efektywną firmą, MEDORA realizuje coraz więcej czynności przy udziale komputerów i zasobów urządzeń z generacji 4.0. Dzięki zastosowaniu najwyższej technologii w produkcji odzieży medycznej, wyjątkowym projektom oraz jakości tkanin firma stała się atrakcyjnym partnerem dla rynków zagranicznych. Od września 2020 roku polska odzież medyczna dostępna jest już w wielu krajach Euroazji.

O marce MEDORA

Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz na

 www.facebook.com/medoraofficial/

2+

Udostępnij:

Polecane artykuły

Jakie produkty kupujemy w sieci?

Akcesoria elektroniczne, artykuły dla zwierząt, artykuły spożywcze, obuwie, części i akcesoria do pojazdów – to tylko kilka kategorii, które wiodły prym w 2023 roku. Oto

Send Us A Message